Sivut

9/06/2011

opon tunnin tylsyys. !

okei, tääl on ollu hiljast. oon ollu kipee, enkä oo tehny mitään mitä ois huvittanu kertoo, ja toi toinen pösilö tänne ei ny kirjota ikinä yhtään mitään. :) nnojoo. eli oon just nyt koulussa, opon tunnilla, ja me jutellaan televisio-ohjelmista... ehkä mä voin täsä samal kirjottaa blogiin jotain turhanpäivästä.

jjoo, oon nyt ollu oikeestaan viikon kipeenä, tämmöin perusflunssa mikä on harvinaisen ärsyttävää! mä elän strepsilsin, nenäliinojen ja duactin voimalla. nenäki aevan rikki ku oon niistäny paljon, mua hei sattuu :(

nnojoo, tiivistettynä mun viimeaikojen tapahtumii: isoveljen synttäreit vietettii perjantain, velikulta jäi yöksiki. :) lauantain sit taas muutin isukille, ja koin siin samal pienen järkytyksen. mun rakkaast mopostani, mun MIEHESTÄNI, on nyysitty katteet ja se satula, haistakaapa kakka ne ketkä siit on vieny ! ja nyt se raukka on korjaukses, vakuutuksen kaut saan siihen sit uudet jutut... en tykkää yhtään. :( ja nyt oon täsä jumalattomas flunssas niinku jalkapelil liikentees, vaik nyt isukki-kulta onki kuskannu mua kouluun parina päivänä. tänks. <3

dii. täs nyt on käyny kaikennäköst, mut ei oikeestaan kuitenkaan mitään. oon nyt vähä jutellu uusien ihmisten kans, yrittäny tutustuu, pitäny yhteyttä vanhoihi tovereihi, setviny omii asioitani ja miettiny kaikkee, ikävöiny ystävii. kaikkee mitä nyt 16-vuotias tyttö voi tehä maatessaan kipeenä kotona. tylsää on ollu, siit ei pääse yli eikä ympäri, mut ehkä tää on tehny ihan hyvääkin. toivottavasti vaan pääsen laulutunnille keskiviikkona! epäilen kyl vahvasti, koska ei tää ääni siihen mennes palaudu.

mut ehkä mä jätän tän opo-tunnin blogipostauksen tähän mittaan.

btw, ihmiset... oisko mtn ideoit novelleihi tai jtn ? :o en oo pitkään aikaan kirjottanu mitään, ja vähän kutkuttais kirjotella... mut pää on ihan tyhjä, eikä mul oo mitään ideaa mikä vähänkää inspirois. ehdotuksii otetaan vastaan ! :)

1 kommentti:

heitäppä kommentti ja piristä mun päivääni (: