Sivut

11/09/2011

miehiä miehiä miehiä...

ehkä mä nyt saan aikaseks tän miespostauksen. oon vaan lykänny tätä eteenpäin ja eteenpäin ku ei oikee nappaa tän tekemine ! :D mut, ehkä mä selviin. tääl on muutenki ollu iha kuollutta ku kaikki aika tuntuu vaa katoavan jonneki. mut joo asiaan. eli pittäis listata 10 hyvännäköst julkkist ja vähä perustellaki niist jtn...

10. Ilkka Villi


soneramies ! jos soneran liittymän mukana saisin oman soneramiehen, saattas tämäkin tyttö rynniä vaihtamaan liittymäänsä ;o soneran mainoksien aikana en takuuvarmasti kanavaa vaihda!


9. Vin Diesel


tuttisoturi ja sillee (: puntti ja sillee, omnom, mutku hän o myös nii sulone ja lutune yms :) komee ;p tykkään tän silmistä, jotenki sillai uh . eiks ollu hyvin selitetty?


8. Will Smith


niin lutunen ja sulonen ja symppis kaveri ku vaan voi olla ! just niinku sellain söötti ja kiltin olonen :) tuitui!

7. Brad Pitt


yksinkertasesti karismaattinen. ja symppis.

6. Jude Law


ne s i l m ä t. Alfien katottuani olin myyty; täl hepul on vaan tajuttoman upeet silmät, ihana hymy ja ah.

5. Shia LaBeouf


suoraan sanottuna mul ei oo harmaint hajuakaa mikä täs hepus nappaa. silti tän näkemine on aina yks hyvä syy kattoo transformersei tai kristallikallon valtakunta....

4. Taylor Lautner


tiiän, ihkud44teinix, mut on tää ny vaa hyvännäköin ! k r o p p a, mums. ja on se kyl söötti. :3 ei se oo pelkästää se sixpack, hää o aikast lutune.

3. 50 cent


tarviiks mun oikeesti sanoo jotain? kattokaa ny sitä! saaks mä kysyy et miksei näit löydy niinku turun seudult?


2. Kellan Lutz


uh, jotenki vaa nii nami tapaus :p vekkuli hymy ja ihanat silmät, ja kropast ei kai tarvii mitään ees sanoa! täst mä tykkään.


1. Alex Pettyfer


kuuma, söpö, sulonen, komee. siinä se. oha se vähä kaunis poika, mut voivoi :)


nää on oikeesti ihan randomjärjestyksessä, koska enhä mä ny niit osaa paremmuusjärkkään laittaa. O.o vaikeeta semmone !

4 kommenttia:

  1. Hyvä karkki sä selvisit tästä ;) oon ylpee susta!

    VastaaPoista
  2. emmi: ois menny turhan imeläks meikäläisen tyylii jos sen tuonne oisin listannu :D
    mari: enkös selvinnykki hyvin!

    VastaaPoista

heitäppä kommentti ja piristä mun päivääni (: