Sivut

8/26/2012

I'll be back











Ohhoijaa, mikäköhän mulle on tullu ku ei tää kirjottaminen oo napannu? On täs nyt ollu paljon tekemistäki, kouluki alko ja yhyy. :D Pari viikkoa koulua takanapäin, yks viikonloppu veneellä siinä välissä... Siel oli kivaa <3 
Mun on jotenki vieläki niin vaikee uskoo et kesäloma on ohi ja nyt pitäis kerätä voimat ja mennä koko talvi leuka kiinni rinnassa kohti uusia pettymyksiä. En mä oo valmis, en oo saanu tarpeeks aurinkoo ja merivettä vielä! :D 
Tää viikonloppu on ollu aikast ihana(: käytiin perjantaina Aapelin kanssa katsomas The Expendables 2 ! Jumatsuikka se on loistava :D itketti ja nauratti! Kaikki vanhat papat lahtaamas hirveesti ihmisii, jeesjees :) Leffan jälkeen Aapeli tuli sit meille yöks, kun mää olin aivan orpo: isä Saudi-Arabias ja äiti Riikas. :D 
Lauantaina muutin sitte iskältä äiteelle, isoveli tuli kuskaamaan mun tavarat :) Chillailtiin sen päivä sit siin, illal mä leivoin mutakakun ja sit viel päristiin Emmin luokse tsekkii meno:) 
Nyt mun pitäis siivota huoneeni ja tehdä ulkonäölle jtn... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heitäppä kommentti ja piristä mun päivääni (: