Sivut

12/25/2011

merry christmas and yeah


 värinpoisto ennen jouluu, mäki tykkään...



 teetä evelt, kirja kummeilt :33
 putkilot, niinku mä niit kutsun! kivat kiharat ilmestyy ja sillee. ja sit tietenki toi ihanuus mikä saa koko talon tuoksumaan greipilt <3




hopsan, se ois niinku jouluaatto jo takanapäin ! tosiaan, en oo postaillu ku oma kone on jossain hornassa korjattavana (edelleen), mut tällee joulun jälkee aattelin nyt sit raapustella jtn tän mutsin koneen kautta. :)
joulu meni hyvin, äidin puolen suvun kans vietettiin iltaa :) syötiin ja juotiin ja naurettiin ja syötiin hiukan lisää, ja sit availtiin lahjoja oikeen urakalla! ja taas syötiin. olin ilmesesti ollu tosi kiltti tyttö tän vuoden, ku lahjoja tuli tosi paljon :o ja kaikkee kivaa ! kiitti teil jotka lahjoja annoitte, pus <3 ihania ootte :) <3 muutamii juttui ku sain: kamera tietty, sitä ei saa unohtaa, kiitti isi ! <3, kolmet lämpimät sukat (yhet villasukat, kahet pörrösukat), parit korvakorut, geelikynsi-lahjakortin, marimekon lahjakortin, Nigella Express-reseptikirjan...
ja koska muutamat uteliaat haluavat tietää (en jaksanu infota yksityisesti kaikille, sori pumpelit), aapelipaapelilt sain Nomination-palan (A-kirjan zirkoneil), Bodyshopin greippi-vartalovoide ja 30€ lahjakortti stockal :) kiitos raksu <3
tän joulupäivän oon vaan viettäny äidin ja velipojan kanssa, ja äidin kummisetä Paavo tuli kans syömään. :) oon vaan valokuvannu, hiihdelly lämpösissä sukissa, kihartanu hiuksiani, silitelly kissaa ja syöny suklaata.
aapeli tulee koht tänne, joten mä hilpasen tästä :) heipsun ja rauhallist joulun jatkoa toverit ! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heitäppä kommentti ja piristä mun päivääni (: