Sivut

9/19/2011

mul on tapana jättää kaikki aina viime tippaan







jooo-oh, tääl on ollu hiljast.. ei oikee oo ollu mitää kirjottamisen arvost. tai kai oikeestaan jotain, mut en oo vaan jaksanu kirjottaa :D

no mitäs. kouluu käydään, ensimmäinen jakso koht ohi ja koeviikko lähestyy uhkaavasti. tuntuu ettei mitään olla opittu (paitsi matikkaa ehkä vähä, oon nii samperin ylpee itestäni) ja kokeistaki pitäis sit selvitä.

viikonloppun.. no perjantain olin suvin kans, käveltii vaa ympäriinsä, syötiin, naurettiin, juteltiin henkevii ja katottii leffa, suvimuru melkee nukahti sohval (: se pärisi siit sit himbee ja mie jäin jammailee. lauantain menin myllyyn morottaa kummitätii ja vilmaa, ostin yhen neuleen ja parit legginssit. ja oon nii laiska etten oo jaksanu ottaa mitää kuvii niist. kivat ne on, siinä se ^^ illemmal sit olin suvin, emmin ja nepan kaa. emmi siit sit karkas morottaa aapeliaan ja jäi sille tielle, ja suvi ja nepa lähti viettää laatuaikaa keskenää, joten mie päädyin yksin kävelylle lauantai-illal. se oli vähä ankeeta, täytyy myöntää ^^

ja sunnuntain mie muutin. siinäpä se sit oli. kirjottaminen tökkii, se on mors.

1 kommentti:

heitäppä kommentti ja piristä mun päivääni (: