Sivut

9/29/2011

i really, really, don't like the fall.







näinki paljon jaksanu tnä panostaa ulkonäköön.

syksy... ei mun juttu. märkää, pikkuhiljaa kylmenevää, pimeetä... ei sovi mulle! tää on yksinkertasesti masentavaa. :( kurjan sään ja tyhmän vuodenajan lisäks viel kauhee kasa kouluhommii, täähän menee hyvin.

eilen sain RAKKAAN MIEHENI takaisin <333 aatu-kulta on kotona ! (: hänes on nyt sit iiiihan uudet katteet (niiiin kiiltävät ja mustat et huhhuh), mut oma penkki hänest viel puuttuu. nyt siihen on vaan laitettu jonkun muun mallin penkki et sil voi ajaa, mut se ei sovi siihen kunnol ja on puoliks irti. no mut, pääasia et sil voi ajaa! :) että ku mul oli ikävä hänt. <3

niin tää penkki o vähä tämmöne.. (:


kiinnitin häneen nimikilven! :)


täs nyt tänään oon säätäny.. no en hirveesti mitään. aamul oli enkun koe, minkä sain valmiiks 40 minsas. (: sit joutusin venaileen 1h 20min ennen ku pääsin sielt luokast ulos, se oli oikeesti puuuuuuuuuuuuuduttavan tylsää! mut sit mentiin suvin, nepan ja teron kans subil (: grillattu kananrinta, omnom<3 sit viel tunniks takas kouluun äikän preppaukseen ja päristen kotiin!
nyt oon vaa lueskellu lehtii ja blogei, vähä selannu äikkää ja tälleen, ja raahasin jopa takamukseni ulos ottaan kuvia. (: joo, eipä mulla muuta. heippa höpönassut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

heitäppä kommentti ja piristä mun päivääni (: